Bu saatte başka kimseden güncel göremezsiniz sanırım. Bu bölüm, uyku tutmayan yoldaşlara gelsin.

Bu arada Sidooh'un bayağı okuyucu kaybettiğini fark ettim. Bir sene önce Manga-TR'ye bölüm attığımda aldığım okunma sayıları ile şimdiki sayılar arasında dağlar kadar fark var. Tabii bunu garipsemiyorum. Aradan geçen bayağı bir süre var ve seri de çoğu kişiye ilgi çekici gelmeyebilir. Yine de memnunum. Küçük de olsa takip eden bir kitlesi var.

Önceki güncelde yeni bir mangaya başlayacağımı ve onu da kendim düzenleyeceğimi söylemiştim. Ancak Sidooh editörü Kirika Alita onu da yapmak istediğini söyledi. Yani onun düzenlemesini de Alita yapacak. İlk beş bölümün çevirisini teslim ederek ona da başladım. Düzenlemesi bitince paylaşırız artık.

Hata görürseniz iletmekten çekinmeyin. İyi geceler ve keyifli okumalar dilerim.